Praktisch
Nood
Op werkdagen ben ik tussen 11:30 en 13:00 goed bereikbaar. Op andere momenten kunt u mijn voicemail inspreken of mij een mail sturen met het verzoek om contact op te nemen. Mijn intentie dit laatste nog dezelfde dag te doen. Het kan echter zijn dat dit pas in de avonduren is. U vindt de contactgegevens onderaan deze pagina. Werkdagen zijn maandag tot vrijdag van 9:00 tot 17:00.
Voor spoedeisende problemen kunt u zich wenden tot uw huisarts. Buiten kantooruren kunt u zich voor spoedeisende problemen wenden tot de Centrale Huisartsenpost te Nijmegen (0900-8880).
In het geval dat u (vaker) buiten kantooruren of in het weekeinde acute psychologische hulp nodig heeft, dan kunt u zich via uw huisarts laten verwijzen naar een GGZ-instelling. Een GGZ-instelling kan meer faciliteiten bieden op dit gebied.
Klacht
Natuurlijk doen wij ons best om u naar beste vermogen te helpen. Mocht u toch ontevreden zijn, dan wil ik (Elke Voeten) u uitnodigen om dit persoonlijk met mij te bespreken. Vaak zijn problemen op die manier goed op te lossen. Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.
Bij het klachtenportaal zorg gaan ze graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing. Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op. Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl . Als eerste doorloopt u een klachtenprocedure en/of bemiddeling door een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Mocht dit onvoldoende soelaas bieden, dan heeft u toegang tot de Geschillencommissie KPZ, voor een bindende uitspraak over een behandelde klacht.
Link naar kwaliteitstatuut Homepage - Geschillencommisie KPZ (geschillencommissiekpz.nl