Praktisch
Nood
Op werkdagen ben ik tussen 11:30 en 13:00 goed bereikbaar. Op andere momenten kunt u mijn voicemail inspreken of mij een mail sturen met het verzoek om contact op te nemen. Mijn intentie dit laatste nog dezelfde dag te doen. Het kan echter zijn dat dit pas in de avonduren is. U vindt de contactgegevens onderaan deze pagina. Werkdagen zijn maandag tot vrijdag van 9:00 tot 17:00.
Voor spoedeisende problemen kunt u zich wenden tot uw huisarts. Buiten kantooruren kunt u zich voor spoedeisende problemen wenden tot de Centrale Huisartsenpost te Nijmegen (0900-8880).
In het geval dat u (vaker) buiten kantooruren of in het weekeinde acute psychologische hulp nodig heeft, dan kunt u zich via uw huisarts laten verwijzen naar een GGZ-instelling. Een GGZ-instelling kan meer faciliteiten bieden op dit gebied.
Klacht
Natuurlijk doen wij ons best om u naar beste vermogen te helpen. Mocht u toch ontevreden zijn, dan wil ik (Elke Voeten) u uitnodigen om dit persoonlijk met mij te bespreken. Vaak zijn problemen op die manier goed op te lossen. Mocht u alsnog een formele klacht in willen dienen, dan kunt u zich wenden tot de geschillencommisie KPZ. Ik ben bij hen aangesloten en val onder hun klachtenregeling.
Link naar kwaliteitstatuut Homepage - Geschillencommisie KPZ (geschillencommissiekpz.nl